| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Maaike_d Membro

Geregistreerd op: 28-10-2006 Berichten: 2041 Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
|
Geplaatst: do 07 jan, 2010 11:09 Onderwerp: |
|
|
zo de boeddhistische film 'spring, summer, winter, fall, spring" kijken. Eens kijken of ik dat aan mijn leerlingen kan laten zien en of ze er wat van kunnen leren  _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
Maaike_d Membro

|
Geplaatst: do 07 jan, 2010 14:18 Onderwerp: |
|
|
oke dat was dus niks, ik zou het om 8.10 laten zien en ik denk dat de leerlingen regelrecht weer in slaap vallen, op naar de volgende 'samsara' maar hopen dat dit wel wat inhoud.. _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
Maaike_d Membro

|
Geplaatst: do 07 jan, 2010 21:35 Onderwerp: |
|
|
die was gelukkig een heel stuk beter, moet alleen een uur knippen uit de film... duurt anders te lang, haha.
Verder kijk ik de serie Invasion op dvd, erg vet  _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: ma 25 jan, 2010 17:16 Onderwerp: |
|
|
| Ik ben 'room 1408' aan het kijken. Best vette film opzich. |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: zo 07 mrt, 2010 23:08 Onderwerp: |
|
|
The Wrestler.. naast wat postief geluid, hoorde ik ook wat negatief geluid. Heb de film daarom tijd uitgesteld. Vriend van me had m liggen thuis, dus had 'm toch maar meegenomen om te kijken.. en ik moet zeggen.. ik vond hem best leuk  |
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen Membro

|
Geplaatst: ma 08 mrt, 2010 15:22 Onderwerp: |
|
|
vannacht de oscars gekeken.
wat een saaie show zeg.. vorig jaar was zooo veel beter.
maargoed nou kunnen die ouwe lullen steve martin en alec baldwin ook niet op tegen Hugh Jackman als presentator :P
qua winnaars was het de hele avond eigenlijk beetje hurt locker vs avatar. gevolgd door precious.
dat was trouwens wel leuk want de regisseur van hurt locker is de ex-vrouw van james cameron, de regisseur van avatar :P
The hurt locker is er uiteindelijk met de meeste prijzen vandoor gegaan, waaronder beste regisseur en beste film. verdient ook.
ben blij dat het in ieder geval avatar niet is :P avatar is een goede film, maar zo geweldig was ie nou ook weer niet.
kreeg naar mijn mening veels te veel aandacht.
en met 9 nominaties en maar 3 oscars (visuele effecten, art direction en camera) is avatar de grote verliezer. _________________ bla... |
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen Membro

|
Geplaatst: ma 08 mrt, 2010 15:32 Onderwerp: |
|
|
ook grappig trouwens dat Sandra Bullock in 1 weekend 2 awards heeft gewonnen.
6 maart - Golden Raspberry award - slechtste actrice
7 maart - Academy award - beste actrice
dan wel voor rollen in verschillende films maar toch :P _________________ bla... |
|
| Naar boven |
|
 |
Maaike_d Membro

|
Geplaatst: ma 08 mrt, 2010 15:37 Onderwerp: |
|
|
laatste dvd die ik gekeken heb ook met Sandra Bullock maar dan geen van haar awards, maar een wat oudere: premonition, erg bijzonder! _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: ma 15 mrt, 2010 15:04 Onderwerp: |
|
|
UP
 |
|