| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Maaike_d Membro

Geregistreerd op: 28-10-2006 Berichten: 2041 Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
|
Geplaatst: di 02 mrt, 2010 11:33 Onderwerp: |
|
|
vandaag hard aan het werk met allemaal verslagen, vertalingen maken etc...
Gisteravond heel creatief lakzegels gemaakt voor de bullen van mijn studievereniging, haha. Was best leuk  _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: di 02 mrt, 2010 21:26 Onderwerp: |
|
|
Ik denk...
Ik maakte vroeger ook altijd lakzegels onder het eten. Van kaarsvet op tafel. Alleen mijn creatieve impulsen werden nooit gewaardeerd. Kreeg altijd straf.
Heb ook een keer vroeger in driftbui met me moeders lippenstift op de witte muren getekend, omdat ik straf kreeg. We zaten net in een nieuw huis, muren waren mooi wit, maar na twee weken konden ze die opnieuw witten. Om paar weken later er chocoladevla tegen aan te gooien, omdat ik me bord moest leegeten. Moesten ze weer de muren witten.
Haha, was echt kut kind vroeger Die verhalen gaan wel in het rond.. maar ik weet van niets eh!
Weet alleen nog wel een keer.. dat ik van me moeder persé nog naar de wc moest, voordat we ergens naar toe gingen. Maar ik wilde niet. Had ze me opgesloten op de wc en was ze weggelopen. En ze spaarde zeepjes en schelpjes voor in wc Opgeruimd stond netjes. Echt een bende was dat. Zeepjes en schelpjes tegen muur aangooien was een andere expressieve bezigheid en voor me ouders bezigheidstherapie.
Had me ook een keer bedacht dat het leuker was om in de neus van onze hond te knippen dan in het vel papier. Alles onder het bloed, me oma overstuur. Gezellig knutselen met oma
Ik had altijd van die dingen. Totdat ze me zat waren en ik bij vrienden in een gezin werd gedropt. Heb daar vier jaar moeten blijven, voordat ik weer terug mocht  |
|
| Naar boven |
|
 |
henk_jan Membro

Geregistreerd op: 10-11-2005 Berichten: 3469 Woonplaats: Bunschoten, The Netherlands
|
Geplaatst: wo 03 mrt, 2010 01:08 Onderwerp: |
|
|
ik denk:
en wat moeten wij met deze interesante verhalen?...  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Maaike_d Membro

Geregistreerd op: 28-10-2006 Berichten: 2041 Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
|
Geplaatst: wo 03 mrt, 2010 22:17 Onderwerp: |
|
|
dat mag je helemaal zelf weten
Verder denk ik "Leuk! heb een high five gegeven aan Mark Tuitert en Ireen Wust toen zij langsreden van de koningin naar de ridderzaal!"
Alle leerlingen buiten voor de school, komt de koets eraan geen leerling meer te zien en stond ik opeens eerste rang en tja ze moesten toch erlangs, dus al die kids voor 'niks' er naar toe gerend  _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
nielzzz Membro

|
Geplaatst: wo 03 mrt, 2010 23:33 Onderwerp: |
|
|
ik dacht eigenlijk
Hoeveel versies zijn er eigenlijk van L'Amour Toujours????????????
ik heb er nou al zo veel gehoord ( originelen van gigi dan he )
accordeon mix
al een paar met hele vette intro's
er is er ook 1 met een klassiek intro van 5 minuten maarliefst en daarna pas het nummer
ook zijn er verscheidene klassieke intros en dan allemaal weer anders 2 minuten intro 3 minuten intro..... ja dan die van 5 min intro
maar hoeveel zijn er nu precies?????
originele gigi versies dus geen mixen van bijv maxwell (die ik overgens niet mooi vind ) of andere lui |
|
| Naar boven |
|
 |
Gert Oosterhof Membro

|
Geplaatst: do 04 mrt, 2010 03:30 Onderwerp: |
|
|
Alle officiële uitgegeven versies van L'Amour Toujours?
Dan heb je het uiteindelijk over 18 verschilende versies
Tenminste, tot zover ze bekend zijn
Bron: GFU | Quote: | - Cielo Mix
- Climatic Dub
- Forte Forte
- gigidagostino.com
- I Wish Real Peace
- Johnny Vicious Remix
- L'Amour Vision
- Radio Edit / Small Mix
- Revered 2K Radio Edit
- Shawn Austin Remix
- Synergy Club Remix
- Tanzen Vision RMX / Tecno Fes Remix
- Vicious Vocal
- 'Mix L'Amour Toujours LP' / Original Mix
- 'Mix Clubland 9 Compilation (Universal Music TV)'
- Re-Con Remix
- Acapella
- Acapella Treats |
Er zijn trouwens meer versies van Bla Bla Bla uitgegeven dan van L'Amour Toujours, dat zijn er nml. 22 _________________
Gigi's Violin...  |
|
| Naar boven |
|
 |
nielzzz Membro

|
Geplaatst: do 04 mrt, 2010 17:55 Onderwerp: |
|
|
ik bedoelde dus eigenlijk niet bijv die johnny vicious remix
of shawn austin en al dat soort lui
gewoon echt alleen Gigi's versies
en ze hoeven niet officieel uitgegeven te zijn
gewoon de gigi versies en zijn eigen variaties en remixen van het nummer
zoals bijv die met dat prachtige klassieke intro
en die lento versie
en de accordeon versie
en ga zo maar door .....alleen zijn het originelen van gigi zelf....... |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: zo 07 mrt, 2010 17:47 Onderwerp: |
|
|
Ik denk.. yes.. begin juni lekker naar Sicilië. Eindelijk :-D
Paradise En kost drie keer niks, want we trekken in het huis van vriendin daar, die daar tijdelijk archeologie is gaan studeren En goed eten voor geen geld. Heb zin, veel zin Sicilia
En dan heb ik alles in Italië meerdere malen gezien. Op wat andere eilandjes na als Capri, Elba en Ischia. Capri schijnt ook wel mooi te zijn. Mjah.. trekt me minder, maar die komt nog wel een keer. Zijn zoveel eilandjes en eilanden.. achja, heb het binnenland onderhand wel gezien nu in grote bekende en onbekende plaatsen. Ga me nu maar eens meer richten op heel zuid. Leuk leuk..
En in de zomer misschien andere droom.. Miami Maar die is nog niet zeker. Nog ff verder kijken.. want me vriend wil liever New York.. eindeloze discussie dit, wanneer geen water bij de wijn wordt gedaan
We zitten al weken internet af te struinen om alle voordelen boven water te halen en de nadelen van het ander om gelijk te kunnen krijgen.. haha.. echt verschrikkelijk stel zijn wij soms
En anders wordt het weer voor de 180ste keer Spanje, Frankrijk, Griekenland (ohnee, doe die nu maar niet), Tunesië, Portugal en al het andere dat Zuid ligt.. pff.. echt geen zin in
Amerika is toch wel tof..  |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: vr 12 mrt, 2010 15:54 Onderwerp: |
|
|
Ik denk.. ik verveel me! Uffa.. en buiten in Milaan ist fris Had al 25 graden hier moeten zijn verdorrie..
Ik ga dadelijk maar eens snel me huishoudelijke taken uitvoeren, voordat ik op me kop krijg van me schoonmoeder.. haha. Uffa.. gelukkig komt de eerste om vijf uur. Toch wel saai om alleen thuis te zijn vanaf gisteren.
Gelukkig klinkt het morgen als: LEN-TO-VIO-LEN-TO!! Ik heb vreselijk veel zin in Gigi.. ben ook lekker uitgerust dit weekend.. ah
En ik denk.. waarom gilt de buurvrouw al 3x door het raam buongiorno? Misschien moet ik een keer reageren op dat mens, dat helpt misschien  |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: vr 19 mrt, 2010 17:32 Onderwerp: |
|
|
Whuahaha.. me moeder net
Me broertje zit sigaretje in elkaar te draaien. Zegt me moeder.. jeetje, kluns, dat doe ik veel beter. Me moeder draait er een. Zegt me broertje, wtf doe jij nou! Daar kan ik er twee van draaien. Kom maar hier.
Haaltie zn sig uit elkaar en draait hij een nieuwe dunner.. zegt me moeder.. ja, hé wtf.. rook jij draadjesvlees?  |
|
| Naar boven |
|
 |
tris20 Membro

|
Geplaatst: vr 19 mrt, 2010 23:56 Onderwerp: |
|
|
| movimentolento schreef: | Whuahaha.. me moeder net
Me broertje zit sigaretje in elkaar te draaien. Zegt me moeder.. jeetje, kluns, dat doe ik veel beter. Me moeder draait er een. Zegt me broertje, wtf doe jij nou! Daar kan ik er twee van draaien. Kom maar hier.
Haaltie zn sig uit elkaar en draait hij een nieuwe dunner.. zegt me moeder.. ja, hé wtf.. rook jij draadjesvlees?  |
haha te erg dit.
denk: bijna weekend woehoe. maar heb wel een koopzondag erbij leuk!!! _________________ |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: za 20 mrt, 2010 16:48 Onderwerp: |
|
|
Hahaha... De opmerking 'rook je draadjesvlees'.. was best grappig
Ik denk...... gisterenavond was met een vriend van me naar bar gegaan. Hij gaat zitten.. zeg ik, ff wachten, bestel wel bier.
Loop naar de bar.. bestel 2 bier.. zeg, oh, even me geld pakken. Had me tas al op tafel gezet. Ondertussen dat ik er naar toe loop realiseer ik me dat ik was vergeten te pinnen en geen geld op zak had. Dus stuur ik die vriend van me naar de bar om te betalen. Ik zeg.. sorry, hier is me geld en schuif die vriend zo naar voren. Die vrouw me sullig aankijken. Echt te droog gewoon Op dat moment was t wel grappig.
En ik denk.. gisterenmiddag.. ook zo hilarisch moment.. we hadden wiskunde.. en die vent praat altijd beetje in de lucht.. weet ook niet. Zijn bedoeling is ons les geven iig. Die kerel helemaal gefokt, omdat iedereen liep te vervelen. Op een gegeven moment kijkt een gast uit me klas me zo aan, zegt super hard: i papi di tutti papi papi.. zoiets klonk het, dwars door die uitleg van die kerel. Met dat stomme handje van hem erbij. Die leerkracht over de zeik, stopte hij met les geven.. helemaal stil.. wij tegen die kerel: i papi di tutti papi papi.. Haha, zegt die leerkracht 'en verdomme aan het eind van Pabo 4 niet zeuren dat je niets hebt geleerd!' en liep die kerel boos weg Arriverdeci http://www.youtube.com/watch?v=9JhuOicPFZY
En ik denk... op me werk is zo'n vreselijk lekkere gast.. mijn god.. is echt niet goed als het gezellig begint te worden.. damn.. en dan zegt hij doodleuk van de week dattie 35 is.. dat was echt niet cool..
Me vriend i.v.m. aandelen.. ken jij een bedrijf dat Palm heet? Ik zeg, ja dat is een biermerk. Hij.. uffa basta.. Hij.. ik bedoel Palmar... Ik zeg, ja, dat ken ik ook, die exporteren bananen.. haha, echt de hele tijd zo  |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: di 23 mrt, 2010 21:52 Onderwerp: |
|
|
Ik denk.... me broertje vraagt steeds of hij met mij een keer mee naar Italië mag..
.. en dat hij ook een keertje Gigi wilt zien, omdat hij Gigi gezellig vind...
Wat zal ik hem eens gaan antwoorden eh..
 |
|
| Naar boven |
|
 |
tris20 Membro

|
Geplaatst: wo 24 mrt, 2010 12:23 Onderwerp: |
|
|
haha wil ook wel mee als ik genoeg geld had.
denk: saai op werk zo sta ik nog alleen ook. bah _________________ |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: vr 26 mrt, 2010 00:08 Onderwerp: |
|
|
| tris20 schreef: | haha wil ook wel mee als ik genoeg geld had.
denk: saai op werk zo sta ik nog alleen ook. bah |
Euwh.. en ik ben zo'n lieve zus eh Heb hem beloofd mee naar Italië te nemen op mijn kosten ergens in mei. Voor zijn verjaardag. Mjah, hij krijgt nog wel een cadeautje, anders ist ook zo zielig
Omdat die knuppel al maanden werkloos is.. maar dat doettie zelf. Ennuh.. verder moet hij het zelf maar zien.. hij kan kiezen.. slapen in de wasmachine of in de gezamenlijke tuin van het apartement.
Hij komt niet tussen mij en me vriend in liggen iig... misschien dat me schoonouders een plaatsje voor 'm in bed hebben als ze het zielig vinden. Anders blijft er alleen nog een keuken en badkamer voor hem over. Vooruit het bad is ook nog een optie.
Als je genoeg geld had?... vliegticket retourtje.. max. 60 euro? Gigi kaartje max. 20 euro? Verder is het dorst leiden want het biertje kost 10 euro. Daar kunnen er dan 2 vanaf. Zitten we op 100 euro. En overnachten in een Mlianees park kost niets. Is wel zonde van je retourtje, want dan kom je waarschijnlijk nooit meer terug.
Nou! Dat is wel te bekostigen toch?
.......
En ik denk... waarom.. zegt mijn vriend altijd..... bastaaaa Gigi! Waarom zegt iedereen dat altijd.. uffa..!
Mag ik alleen maar naar school gaan, studeren, werken en stage lopen. Man! Dat is gewoon intern zelfmoord plegen. Gigi D'Agostino muziek maakt me echt stressvrij.. echt de beste remedie Dat is gewoon luisteren en nergens aan denken Sigaretje erbij.. andere remediaal middel. Ik ben er net ook achtergekomen.. dat ik minstens 6 uur op een dag luister eh.. dat is gewoon urenlang niet gestresst zijn.
Oooh en morgen lekker de kroeg.. bier drinken.. dat is ook erg lekker. Plof neer op barkruk, praten en bier drinken. Totdat het geld op is, dan gaan we weer naar huis. Heb gelukkig voldoende om het tot 4 uur uit te houden. Dat is D'Agostino zingend naar huis denk
...
En ik denk.. shit happens.. wordt wel lichtelijk gestresst als ik aan volgende week denk.. 2 toetsen van 7 boeken en 3 onderzoeken inleveren. En ik heb noch geleerd, noch me onderzoeken verreweg van af. Echt...... kut! Drie jaar niet voor gaas gegaan.. en zal je zien nu eh.. heb ik dadelijk LIO uitstel.. dat is echt genaaid. Loop ik weer een jaar achter straks. Ben al ruim 2 jaar over tijd Damn.. en fantasie heb ik zat om me onderzoeken in elkaar te flansen.. kan wel leuke diagnostische gesprekken bedenken.. maar de tijd heb ik niet. Echt zo shit.. moet ook nog eens maandag en woensdag werken tot 23.30.. dinsdag hele dag naar school... donderdag toetsen.. donderdag avond naar Italië... en krijg net over mail dat me vlucht vervroegd is.. en heb die toetsen.. moet nog helemaal naar Brussel.. en me tas inpakken.. Vet veel achterliggend stage-onderhoud.. ooh tijd voor Gigi..  |
|
| Naar boven |
|
 |
|