| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Maaike_d Membro

Geregistreerd op: 28-10-2006 Berichten: 2041 Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
|
Geplaatst: ma 21 dec, 2009 23:47 Onderwerp: |
|
|
nice jas! als je de jouwe hebt gekocht ook ff foto?
vind hem echt vet, maar voor zo'n prijs laat ik hem echt hangen
Verder had ik al 3 weken de kaartjes van Trance energy in huis, maar vandaag line up bekend gemaakt!
wordt weer vet En verder niet veel gekocht, morgen misschien beetje shoppen. _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: za 26 dec, 2009 02:58 Onderwerp: |
|
|
Een paar van de kerstcadeaus die ik van me ventje heb gehad
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Maaike_d Membro

|
Geplaatst: di 29 dec, 2009 00:02 Onderwerp: |
|
|
that's not bad at all!!! hahaha
ik heb het volgens mij nog te goed , maar komt vast goed  _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
tris20 Membro

|
Geplaatst: di 29 dec, 2009 15:43 Onderwerp: |
|
|
dat aparaad onderin. is dat zo'n hercules geval? of ander merk?
leuke kado's van je ventje. _________________ |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: di 29 dec, 2009 18:18 Onderwerp: |
|
|
| Yup inderdaad. Certo ;-) Lachen ding om te hebben toch! Voor wat mp3-fun.. maar tegenwoordig heb je die dingen ook professioneel eh.. in clubs kom je ze steeds meer tegen aan een laptop. Dit wordt de nieuwe dj-generatie. Vinyl werd vervangen door cd-speler, cd-speler wordt vervangen door mp3-spelers eh... ik vind het gewoon lachen.. maar mijn voorkeur blijft vinyl.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Maaike_d Membro

|
Geplaatst: di 29 dec, 2009 20:50 Onderwerp: |
|
|
een spijker broek en paar schoenen, niet echt spectaculair  _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: ma 25 jan, 2010 15:24 Onderwerp: |
|
|
Ik ga van de week die jas halen Maaike.. Ik hoop dattie er nog is!
Maarja, ik ben weer kneus.. want ik heb 2 dagen geleden een nieuwe jas gekocht.. dacht.. moet echt een nieuwe hebben.. maarja, nu kwam ik erachter dat ik deze ook nog wilde  |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: vr 29 jan, 2010 21:25 Onderwerp: |
|
|
Nouja, deze week weinig tijd gehad, dus wordt het volgende week.. en dan ga ik 'm ECHT halen...
Maar om in mijn aantallen rond te komen.. heb ik vandaag de 24ste en 25ste muts aangeschafd........ eh... bijna dagelijks af te wisselen voor een maand nu Dat is zo'n tik in me hoofd... maar ik zie altijd weer een kleur of bepaalde vormgeving.. dat weer ergens beter bij past Deze paste zo goed bij me nieuwe jas Moet er eigenlijk ook nog één voor mn jas die ik van de week ga halen...... en dan is het echt de allerlaatste die ik koop  |
|
| Naar boven |
|
 |
Jeroen Membro

|
Geplaatst: za 30 jan, 2010 02:05 Onderwerp: |
|
|
niet echt mijn laatste aankoop, want hij is nog niet uit :P
maar ik heb iig vandaag besloten om alvast hiervoor te gaan sparen want deze wil ik echt hebben:
De Ipad :P
Het nieuwste speeltje van Apple.
zit een beetje tussen de Iphone en een Macbook in. _________________ bla... |
|
| Naar boven |
|
 |
Maaike_d Membro

|
Geplaatst: zo 31 jan, 2010 17:38 Onderwerp: |
|
|
gisteren nieuw audio dingetje gehaald, geen mp3, maar ook niet echt mp4, haha! bij de media markt, wel 25 minuten in de rij gewacht, wat een drukte! alsof ze het gratis weg gaven! _________________ Better a nice party today, then a fantastic party Tomorrow |
|
| Naar boven |
|
 |
movimentolento Membro

|
Geplaatst: ma 22 feb, 2010 01:29 Onderwerp: |
|
|
Ik kon er echt niets aan doen.. maar ik zag nog een grijze jas... een wat nettere... dus ik moest die toch nog even kopen.. haha..
Hij is alleen beetje groot voor mij.. dus miss dat ik er nog wat aan knutsel.. ze hadden geen kleinere maat.. S was kleinst en die viel volgens mij wat groot uit.. maarja..
Hij is toch wel netjes, maar toch wel beetje stoer door capu..
En nog 3 broeken gekocht.. dat was echt zo hard nodig.. met iemand met zo'n jojo-effect als ik.. was gestopt met roken, woog 59 kilo opeens (voor mij is dat veeel).. allemaal nieuwe broeken gekocht toen (ben ik ook weer zo'n kneus dat ik Hilfiger, Gstar Raw en shit koop, beetje te duur achteraf voor de te korte draagperiode).. maarja, nu weeg ik 51, dus die waren weer te groot eh.. niet op te houden met een riem. Haha. Vond het wel gemakkelijk opzich, hoefde me knoop niet los te maken enzo.. maar me moeder was er klaar mee met het stringuitzicht.. nouja,.. dan maar shoppen, was best vervelend
En 7 nieuwe shirtjes, vestjes gekocht.. en nieuw rokje.. en nieuwe tas.. en nieuwe portemonnee..
Als ik 'm aan heb ziettie er gelukkig wel wat leuker uit Nu zie je alleen lijp grote capu. Het is meer een jas voor erbij.. maarja.. nog een grijze is toch wel handig bedacht ik me.
... Ik ben dus niet van kleur, meer van gekleurde assocoires... tenminste.. dat koop ik altijd voor het idee dat ik niet helemaal in duistere sferen kom.. Ik vergeet het alleen uiteindelijk altijd te dragen haha.
Dus dan toch maar een tas met ook nog wat kleur er in
En nu is het echt me aller laatste jas.. :-S En mag ik niet meer shoppen Maar er komt nog één jas binnen.. zwart/wit lang. |
|
| Naar boven |
|
 |
Gert Oosterhof Membro

|
Geplaatst: zo 14 mrt, 2010 14:24 Onderwerp: |
|
|
Akai GX-52
|
 |