La Famiglia forum index La Famiglia
Italodance Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Forumdipje?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    La Famiglia forum index -> Site Discussie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
movimentolento
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: vr 30 okt, 2009 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga hier ook maar eens reageren, het enige topic waar ik nog niet ben geweest. Maar tis hier wel heel weinig te doen zeg.. ik lul altijd maar gewoon, want op iedere dag heb ik wel verveelmomenten dat ik dat hier maar eens uit. Maar net als zon dooie en stille dag vandaag.. milaan is uitgestorven, en dan zit ik hier alleen thuis... met een zieke schoonmoeder, dat dan wel.. maar dan begin je zelf ook wat dood te worden..

Maar tis echt ongelooflijk stil hier.. ik ben ook niet meer zo Italo gemotiveerd.. maar boh.. Gigi gaat altijd wel mee.. al vind ik Gigi ook steeds dooier worden.. zowel hier als op het officieel. Niet lullig bedoeld, maar ik heb geen zin om met lives tussen wanhopig gedrag te staan van 15 en 16 jarige.. dat is uiteindelijk wel de leeftijdscategorie in IT. In buitenland zijn het nog wat oudere, maar daar komt Gigi niet.

Het stukje Gigi is in mij daardoor ook aan het sterven.. of al gestorven.. jammer, want het was een mooie en vooral hele leuke tijd, toen Gigi nog actief op Nederlandse fora leefde. En uiteraard met forumppl naar lives. Echt toffe tijd. Maar het is jammer genoeg kapot. En Gigi is ook niet meer de persoon die het was.. toch wel een beetje dat diva gedrag nu.. Maar ook in IT leeft het op een andere manier nu. Nieuwe generatie aan jeugd.. en vooral hier in IT moet ik zeggen, ja, de jeugd wordt steeds asocialer. Dat is goed merkbaar in lives.

Het gezellige rondom Gigi is er gewoon af. Zonde.. maar het is zo. Vanuit mij kan ik alleen maar zeggen dat het niet goed is om met tegenzin naar een live te gaan. Ik kan vaak genoeg, maar tegenwoordig loop ik die discotheek waar Gigi op dat moment draait gewoon voorbij. Ik wil Gigi wel live zien, maar wil niet tussen een stel maffe teletubbies staan, waarbij meer negatieve dan positieve energie van af gaat.

Dingen kunnen snel opbloeien, maar zijn helaas ook snel kapot. Tjah.. ik denk hier ook af en toe wel eens, wat doe ik hier eigenlijk. Beetje een eigen dagboekje bijhouden ofzo op het web, want echt interactie is hier op het forum toch niet. Er zijn nauwelijks nog maar actieve leden. Echt maar op een hand te tellen geloof ik. Maarja, ik kan me ook weer niet volledig losmaken van Gigi. Hier hoor ik dan nog af en toe wat. Op het Italiaanse forum is het al helemaal niet gezellig. Snap ook niet dat het nog steeds fammiglia heet daar, want het is vaker conflict en ruzie daaro geloof ik. En Gigi laat ook zelf dingen regelmatig ontploffen daar of is juist bezig met het sussen van situaties.

Toch kijk ik er niet gek van op, dat Gigi aan zijn laatste jaren bezig is. Hij spreekt het tegen, maar hij doet naar mijn mening anders. Daarbij heeft hij die leeftijd ook wel, zou je bijna zeggen. Ik denk gewoon dat Gigi er niet echt meer in zit.. zelfs niet als ik door Milaan loopt en hij staat aan de overkant te draaien. Met een klote en zeer dubbel gevoel loop ik dan toch maar voorbij..

Gigi is min of meer toch wel verleden tijd... al had ik het liever anders gezien.. en ik denk dat het voor de meeste geldt, die hier ooit allemaal actief waren. Een aantal ex-forumers, nog van scody bijvoorbeeld, die ik heb gesproken, is Gigi al heel lang een afgesloten hoofdstuk en die zijn er ook echt totaal niet meer mee bezig. En luisteren inmiddels heel andere muziek.

Het enige dat ik zeggen kan is, zonde en jammer.. maar zo gaan die dingen nou eenmaal. Italo is kapot en Gigi begint ook te slijten. Niet alleen op dit forum.. maar het is alleen nog een open boek en razend populair voor de generatie van nu, de tijd waarbij het met mij ooit ook is begonnen.. maargoed, die ben ik inmiddels ook al paar jaar voorbij. Als ik het kon terugdraaien, zou ik het zeker doen. Maar dan zou ik hem nog uitbundiger hebben geleefd dan ooit tevoren. Alsof me leven er van af zou hangen. Na tig Gigi lives en Italia trips heb ik het wel gedaan, maar het had nog gekker gekund.. achteraf.. altijd achteraf eh.. Maar daar denk ik echt wel eens aan.

Die tatoo die ik trouwens heb gezet, was ook min of meer een afsluiting van het verhaal. Het is niet zo zeer bedoeld voor of als Gigi, maar wel een geweldige tijd, die heel wat jaren in beslag heeft genomen, waarbij ik van veel lives en vooral veel leuke en dierbare momenten heb mogen genieten. Een stuk waarbij ik een weg naar mezelf gezocht, die ik nu inmiddels (eindelijk) wel heb gevonden en die weg nu dood is gelopen. En Gigi en Italia waren daar wel de rode draad in. Daarnaast vind ik het gewoon een mooi teken. Maarja.. good memories stays 4-ever Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yapie
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: ma 02 nov, 2009 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

Mo, wat een beschouwing zeg! Smile

Maar ja het slijt inderdaad wel af. Italodance is al jaren over zijn hoogtepunt heen en een revival kunnen we niet verwachten.

Maar toch... oude liefde roest niet. Een producer/zanger zei pas in een docu: iedereen vind dat de beste muziek gemaakt is in de tijd toen hij/zij rond de 20 was.

Dan kan ik misschien overstappen op andere genres, ik weet zeker dat ik Gigi's muziek altijd leuk zal blijven vinden. Uiteraard omdat het helemaal verweven is met mijn studententijd en al die goede herinneringen daarbij! Love
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    La Famiglia forum index -> Site Discussie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Ga naar: