La Famiglia forum index La Famiglia
Italodance Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Altromondo Studios Rimini...Estate 2009...Line Up

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    La Famiglia forum index -> Performances
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
henk_jan
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: ma 13 apr, 2009 21:40    Onderwerp: Altromondo Studios Rimini...Estate 2009...Line Up Reageer met quote

Line Up Dell'Estate 2009
Definitief

Juni

Zondag 21 Juni: SchuimParty
Woensdag 24 Juni: SchuimParty
Zondag 28 Juni: Schuimparty

Juli

Vrijdag 10 Juli: Gigi D' Agostino (Lento Violento)
Zondag 12 Juli: SchuimParty
Maandag 13 Juli: Emanuel Inglese
Woensdag 15 Juli: SchuimParty + Tatanka
Vrijdag 17 Juli: Gigi D' Agostino (Lento Violento)
Zondag 19 Juli: SchuimParty
Maandag 20 Juli: Emanuel Inglese
Woensdag 22 Juli: SchuimParty + Tatanka
Vrijdag 24 Juli: Gigi D' Agostino (Lento Violento)
Vrijdag 31 Juli: Gigi D' Agostino (Lento Violento)

Augustus

Donderdag 06 Augustus Gigi D' Agostino (Lento Violento)
Donderdag 13 Augustus Gigi D' Agostino
Vrijdag 21 Augustus Gigi D' Agostino (Lento Violento)

Laatst aangepast door henk_jan op vr 02 apr, 2010 16:50, in totaal 6 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Maaike_d
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: di 14 apr, 2009 14:49    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk nu komt het Wink hahaha
maar oke we blijven nog in spanning (niet dat er iets te spannen is voor me...)

tris20
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: wo 15 apr, 2009 15:56    Onderwerp: Reageer met quote

maaike als dani komt gaan we dan als nog naar rimini?
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: vr 05 jun, 2009 20:54    Onderwerp: Reageer met quote

vond je het vorig jaar niet de moeite om naar AMS te komen ondanks al die groote DJ's (Axwell, Tiesto, Q-Dance, Benni Benassi, etc.)...dan hoef je dit jaar helemaal niet te komen...wat een middelmatige line-up zeg!....hopelijk komen op de lege plaatsen (Zaterdagen) nog groote namen, anders is dit niet een beste Juli maand!

en ja het seizoen openen met een 'simpel' SchuimParty, dat zegt mij al genoeg... Hand Left

ben benieuwd wat Augustus gaat bieden...hopelijk dan WEL de groote namen....

owja...het leuke nieuws...de website van AMS is weer verbouwd Big Smile

www.altromondo.com

Naar boven
tris20
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: vr 05 jun, 2009 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

valt tegen idd.weinig gigi maar ook weinig bekende namen. maar helaas ga ik toch niet dus....
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: vr 05 jun, 2009 21:08    Onderwerp: Reageer met quote

tris20 schreef:
valt tegen idd.weinig gigi maar ook weinig bekende namen. maar helaas ga ik toch niet dus....

Weinig Gigi valt ook mee...dat is hetzelfde gebleven ten opzichte van vorig jaar...en laten die avonden erg gaaf zijn, dan komt dat dus mooi uit! Big Smile

Naar boven
ItaloMike
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: za 13 jun, 2009 12:33    Onderwerp: Reageer met quote

Tatanka in AMS.. lol..
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: za 13 jun, 2009 17:08    Onderwerp: Reageer met quote

ItaloMike schreef:
Tatanka in AMS.. lol..

Frown

is wederom net als vorig jaar, in de grote zaal de schuimparty, in de andere zaal Tatanka...leuk feestje hoor! top combi

Naar boven
ItaloMike
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: ma 15 jun, 2009 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

Bedoelde het meer in de zin van: Die gast treed ook overal op tegenwoordig..
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: do 16 jul, 2009 00:01    Onderwerp: Reageer met quote

Tatanka is echt retevet gewoon! Maar ik zie die liever in NL draaien dan in IT. Italiaanse hardstyle dj's draaien echt niet tof in IT. In NL zijn ze zoveel beter.. maarja.. wij zijn ook echt het land van de harde stijlen. En logisch is dan dat je, je veel meer moeten bewijzen van alle kwaliteiten die je in huis hebt om nog in de race te mogen blijven. Italië is dat totaal niet! En daar hoef je, je dan vanzelfsprekend ook minder te bewijzen als dj. Er is geen land dat zoveel goede hardere stijlen feesten kent als Nederland Sunglasses Als je daarvan houdt zit je in dit kikkerland toch wel lekker Tongue Out

ItaloMike schreef:
Bedoelde het meer in de zin van: Die gast treed ook overal op tegenwoordig..

Tatanka is trouwens echt geen nieuwkomertje hoor. Waarschijnlijk is die kerel je nog nooit eerder opgevallen... ik ken Tatanka al járen (ik heb Tatanka compilaties hier liggen uit 2001,2002 en 2003) en heb 'm gedurende die jaren al vaak zien draaien op feesten. In Italië zal hij redelijk nieuw zijn, maar in Nederland draait die gast al zo lang. In Duitsland en Zwitserland (vooral Zurich) ook trouwens Smile Zijn naambekendheid is waarschijnlijk pas wat later gekomen, maar wil niet zeggen dat hij nu pas overal opduikt. Hij staat bij wijze van misschien nu groot op een flyer afgedrukt en toen maar heel klein. Ik heb veel Italian Hardstyle feesten en vooral Daniele Mondello feestjes meegemaakt, waarbij hij ook te gast was. Ik bedoel, Daniele Mondello, is ook een typische dj die hier opeens vreselijk veel opduikt... terwijl ik al vanaf mijn 13e, de tijd van Time Out in Gemert, (en ik ben nu 21) naar Daniele Mondello ga! Vanaf die tijd ben ik een trouwe muppet van zijn feestjes Smile Ik heb er bizar veel meegemaakt.. dat is op tig handen nog niet te tellen. Ik loop al jaren bijna alle Mondello feesten af in Nederland en ben er ook naar vier geweest in Italië. En Tatanka zit vrijwel direct aan Mondello gelinkt en heeft dus ook op veel van die feesten gedraait.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ItaloMike
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: wo 29 jul, 2009 22:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zal het wel zijn..

Zou ook wat zijn als ik alle artiesten al vanaf het begin van hun carričre zou kennen.. Frown Ben ook niet zo thuis in hardstyle om eerlijk te zijn, maar zag em toevallig laatst in de Time Out ook al.. Jaja ik kom daar ook alweer wat jaartjes (nog voordat jij uberhaubt ging stappen..) Wink .. Stukje rijden, maar dan hebbie ook wat (Breda -> Gemert en weer terug)..

Zijn trouwens zoveel artiesten al jaren bezig en worden pas jaren later door het 'grote publiek' opgemerkt.. Dusja.. Kun je me niet kwalijk nemen lijkt mij..
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: wo 14 okt, 2009 22:24    Onderwerp: Reageer met quote

ItaloMike schreef:
Dat zal het wel zijn..

Zou ook wat zijn als ik alle artiesten al vanaf het begin van hun carričre zou kennen.. Frown Ben ook niet zo thuis in hardstyle om eerlijk te zijn, maar zag em toevallig laatst in de Time Out ook al.. Jaja ik kom daar ook alweer wat jaartjes (nog voordat jij uberhaubt ging stappen..) Wink .. Stukje rijden, maar dan hebbie ook wat (Breda -> Gemert en weer terug)..

Zijn trouwens zoveel artiesten al jaren bezig en worden pas jaren later door het 'grote publiek' opgemerkt.. Dusja.. Kun je me niet kwalijk nemen lijkt mij..

Ik lees dit laat, maar het was geen aanval. En over een issue als dit, vind ik het niet bepaald nodig je iets kwalijk te nemen. Blijkbaar jij mij wel. En is lang en na al geen begin van carriere verhaal, aangezien ze in de jaren 90 nog veel actiever waren met draaien. En die heb ik idd gezien mijn leeftijd gemist.

Daarbij.. vond ik voor Gigi, Daniele Mondello en Eminem helemaal vet. Ik was toen nog niet eens bekend met Gigi D'Agostino, aangezien ik alleen maar hardere stijlen en hiphop luisterde en stop.. dus, je gemaakte conclusies mag je aanhouden. Het is alleen onzin. Daniele/Viviana/Technoboy/Tatanka hebben lang hun eigen feesten gehad. Dat was gewoon quattro formaggi.

Opmerkelijk dan dat je niet op de hoogte bent van het feit dat Daniele Mondello ieder weekend in Time Out draaide, aangezien hij ieder weekend in het kleine zaaltje, dat aan de grote vastgeplakt zat, draaide.. maar daar stond toentertijd nog geen kip. Die anderhalve was ik.

Maargoed, ik moet zeggen, dat ik blij ben dat ik Mondello al jaren hebt gevolgd, dan weet ik iig wat hij in huis heeft en waarvoor ik nog steeds regelmatig ga Wink Tongue Up
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ItaloMike
Membro
Membro

BerichtGeplaatst: wo 21 okt, 2009 01:23    Onderwerp: Reageer met quote

Boeiend. Ik was het al lang en breed vergeten.. Wink
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    La Famiglia forum index -> Performances Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: